Administratie
Bent u het overzicht over uw administratie kwijt? Heeft u moeite om uw financiële en/of digitale administratie op orde te krijgen? Bel me dan voor een afspraak. We zetten samen een systeem op dat voor ú werkt en ik help u de achterstallige boel weg te werken. Dan bent u weer bij en kunt u het in de toekomst weer zelf bijhouden.
Vindt u het lastig om de administratie bij te houden? Dan is het mogelijk dat ik langdurig betrokken blijf: ik kom regelmatig op afspraak bij u langs om alles bij te werken en zaken door te nemen. Zo bent u áltijd bij met alle post en administratie!
Waar kan ik u allemaal mee helpen?
- systeem bedenken dat voor ú werkt
- (achterstallige) post verwerken
- papieren nakijken en uitzoeken
- vernietigen van documenten
- archiveren
- e-mailbox opschonen
- subsidie of toeslagen aanvragen
- verzekering en abonnementen controleren en eventueel aanpassen
- en nog veel meer
- staat er iets níet op dit lijstje dat wél op uw lijstje staat? Laat het me weten!
Op de pagina ‘tarieven’ vindt u informatie over de kosten.
Bel voor een gratis en vrijblijvend gesprek: 050 579 0282 of 06 48 050 464.

Telefoonnummer:
050 579 0282
06 48 050 464
E-mailadres: info@lieskroon.nl
Ik ben Lies Kroon, professional organizer, gespecialiseerd en ervaren in vlekkeloze verhuizingen en het terugbrengen van orde in uw eigen huis
